jueves, 18 de diciembre de 2014

When you walked around your house wearing my sky blue Lacoste and your knee socks.

Para una chica delgadita como yo, el encontrar las botas perfectas siempre es más o menos un martirio. Esto porque muchas veces no las llenas, ya sea bota alta o al tobillo, y se ven tus piernitas nadando en el mar de zapato.

Este año ha sido el de la suerte porque encontré las botas negras PERFECTAS, he de confesar que las del tobillo que traigo en la entrada pasada se las vi a Yuya en un video y fue como una revelación, están bien bonitas, cómodas y lo más importante: mi tobillo no nada. En cuanto a las botas altas se las vi a una amiga de la facultad -de la que por cierto amo su forma de vestir- y las compró en Zara, me embarqué incansable a su búsqueda y here they are.

Me encanta usar calcetas a la rodilla, siento que cada que las uso Alex Turner está cantándome en algún lugar knee socks. 

Al final soy yo haciendo cara graciosa. ;D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

For a skinny girl like me finding the right boots is kind of a nightmare because I have -obviously- such a skinny legs and most of the times they are just too big for me and my leg is swimming in the boot, this apply for tall and ankle boots.

This year I found the most amazing and perfect boots, the ankle boots of my last post I confess I watched them in a Yuya's video (famous yotuber) and it was kind of a revelation because they're pretty, comfortable and the most important thing: my ankle is not swimming in the shoe. 

The tall boots, I bought them at Zara, I saw them to an university friend -I love the way she dresses- so I embarked myself in their search, here they are.

I love wearing knee socks I feel like in somewhere else Alex Turner is singing me that sexy song.

Last picture is me making a funny face. ;D


No hay comentarios:

Publicar un comentario